Sunday, June 10, 2007

داستان تهوع


با پوزش از خوانندۀ احتمالی، از آنجا که این داستان تهوع، از قضا داستانی تهوع آور هم هست، خواندن آنرا به هیچ وجه توصیه نمی کنم!

سردرد امانت را بریده، می خواهی از روند جاری زندگی جدا نشوی و به روی خودت نیاوری اما نمی شود، هر چند دقیقه یک بار لرزشی خفیف تمام وجودت را فرا می گیرد، می روی روی تخت دراز می کشی، بدنت را زیر لحاف می پوشانی، فکرت بهت زده است، سرت را می بری زیر لحاف و سعی می کنی بخوابی، درد توی شقیقه ات می پیچد، گریزی اما نیست، در بهت زدگی ات غوطه ور می شوی، ارتباطت با محیط اطراف به حداقل رسیده، یک آن احساس می کنی که می خواهی هر آنچه در درون داری بالا بیاوری، تمام انرژی درونی ات را جمع می کنی تا از جایت تکان بخوری و خودت را به دستشویی برسانی، آن هنگام که بر لختی تن غالب میشوی و از جایت بلند می شوی اما دیگر دیر شده است، دل و روده ات را در نزدیکی دهان احساس میکنی، شروع میکنی به دویدن اما در میان راه ... به خودت که میایی دل و روده ات را می بینی که وسط اتاق پخش شده، احساس سبکی می کنی، می پرسی اگر آدم بدون این آت و آشغالها اینقدر سبکتر می شود، چرا هر روز آنها را در شکمش با خود حمل میکند؟

4 comments:

Saeid said...

Khob unja fekr konam shayad betuni Barhang peida koni! chare saze...doctor ham nemikhad beri!
Hatman peida kon,,, injur moghe ha kheili be dard mikhore! :D
Age peida kardi begu dasture dorost kardanesho migam! ;)

وارطان said...

Salam saeed jan, agha in ghesseye ma ro jeddi gerefti mesle inke!

Barhang ke fekr konam inja peyda mishe, vali oon saboki ro nemitoone be adam bede be har hal;)
Rasti, migam to ham ye pa Dr. Alaphi hasti baraye khodet ha;) ehtemalan ye copy az ketabe ghanoon'e boo ali ro ham dashte baashi!

Saeid said...

Ghanune boo ali kodume agha!
Ghanune maman, maman bozorg va ... ;)
Kolli ba khodam alafi jat avordam inja! :D
Albate shokre khoda ta emruz estefade nakardam, vali kheili dust daram ba in alaphi jat ye khareji ro darman konam! ;) garche omran ina az injur chiza bokhoran! :D

وارطان said...

ettefaghan fekr konam esteghbal konan! faghat daf'eye avvalesh sakhte, bayad ye mo'jezeyee neshoon bedi ta behet iman byaran ;)

kholase ye vaght didi ke phd'e bargh ro raha kardi o yek matabbe sonnati irooni tooye Cork raah andakhti!